Namaste - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Reina Rusticus - WaarBenJij.nu Namaste - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Reina Rusticus - WaarBenJij.nu

Namaste

Blijf op de hoogte en volg Reina

08 Mei 2014 | Nepal, Kathmandu

Beste mensen, gistermiddag zijn we naar Bhaktapur geweest. Een van de mooiste steden van de Kathmanduvallei.Door Unesco uitgrepen tot werelderfgoed.De weg ernaar toe was het verkeer vreselijk. Niet teveel bij nadenken en maar gewoon hopen dat het goed gaat. We hadden wel een fantastische chauffeur waar iedereen veel respect voor kreeg. Vandaag een bezoek gebracht aan een viltatelier in de Kathmandu vallei.Nepalese vrouwen kunnen hier een eerlijk inkomen verdienen. Ze hebben ons geleerd om iets van vilt te maken wat zij verkopen. Dat viel nog niet mee.Veel gelachen als iets niet goed ging. Eentje riep op een geegeven moment Oh my God. Danny en Les ik heb voor jullie hier 2 prachtige vilten Nepalese olifant sleutelhangers gekocht. Morgen gaan we in het vrouwenproject les geven. Vanavond zal ik de lessen voorbereiden. Het weer is hier goed. Twee mensen van de groep zijn op dit moment ziek en geven over en hebben diarree. Ik hoop dat ik dat nog even kan uitstellen. Ik neem geen vlees. en gisteren kreeg ik drinken met ijsklontjes en dit voor de zekeheid toch maar weggegooid.

  • 08 Mei 2014 - 17:15

    Hotze:

    Ik begrijp aan je verhalen dat je eigenlijk veel ziet, veel meemaakt en dus tijd tekort komt. Blij dat 't weer daar goed is, vandaag hier best wel regen, dus wees blij dat je daar zit. Sterkte morgen en de komende dagen met lesgeven en ik kijk nu al weer uit naar je volgende verhaal. En ja, goed uitkijken met eten en drinken.

  • 08 Mei 2014 - 17:41

    Anneke:

    Hoi Reina, wat weer een moo verhaal! Ben ook benieuwd hoe het lesgeven zal gaan...succes met voorbereiden :)
    Wat ik in Costa Rica deed was per dag een flesje Coca Cola drinken.....drink hier never dat spul, maar het schijnt in niet al te 'cleane' landen toch te helpen tegen maagklachten. Ook in Afrika gedaan en nooit ziek geweest!

    Veel liefs en wacht met spanning op je volgende verhaal xxx

  • 08 Mei 2014 - 18:46

    Karin:

    Hoi Reina, veel succes met lesgeven! Zal vast een bijzondere ervaring zijn! En inderdaad Coca cola drinken! Is echt goed! Veel plezier!

  • 08 Mei 2014 - 19:18

    Aafje:

    Leuk om al wat te lezen over je reis. Ik hoop met je dat je niet ziek wordt en ga er vanuit dat wanneer je deze verstandige beslissingen neemt het wel zal meevallen.
    Succes met het lesgeven morgen. Nog veel succes en plezier.
    hartelijke groet
    Aafje en Jan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Reina

Actief sinds 29 April 2014
Verslag gelezen: 238
Totaal aantal bezoekers 8615

Voorgaande reizen:

04 Mei 2014 - 23 Mei 2015

Mijn eerste reis naar Nepal

Landen bezocht: