Nepal - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Reina Rusticus - WaarBenJij.nu Nepal - Reisverslag uit Kathmandu, Nepal van Reina Rusticus - WaarBenJij.nu

Nepal

Blijf op de hoogte en volg Reina

12 Mei 2014 | Nepal, Kathmandu

Vanaf morgen ben ik een aantal dagen slecht bereikbaar, omdat we naar Dhading gaan voor een tracking. Ik ben toch maar begonnen met diarree remmers, want de afgelopen dagen daar veel last van gehad en morgen misschien wel 6 uur in de bus reizen. Eind van de week zit ik in Pokharra en daar is wel weer de mogelijkheid om verbinding te krijgen.

Het weer in Dhading en Pokharra is heel warm. Onze gids heeft aangegeven dat we ons looptempo goed moeten aanpassen. We gaan ook bij de vader van onze gids op bezoek. Die woont ook in Dhading.

  • 12 Mei 2014 - 23:42

    Hotze:

    Hoi Reina, of je dit nog leest voor dat jullie naar Dhading gaan weet ik niet, maar veel plezier met deze 'ontspanning' tijdens je verblijf in Nepal. Wel een stuk warmer daar dan de 12 graden in Opeinde. En hier ook best wel wat regen. Voorlopig waarschijnlijk geen SMSjes meer, maar wie weet valt 't toch nog mee en hebben we af en toe nog contact. Zo niet, tot eind van de week.

  • 16 Mei 2014 - 11:35

    Ingrid V:

    Hoop echt voor je dat de remmers geremd hebben ! ;-) Dat lijkt mij nog het meest ongemakkelijkst van zo'n bijzondere reis !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Reina

Actief sinds 29 April 2014
Verslag gelezen: 1693
Totaal aantal bezoekers 8625

Voorgaande reizen:

04 Mei 2014 - 23 Mei 2015

Mijn eerste reis naar Nepal

Landen bezocht: