Nepal - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Reina Rusticus - WaarBenJij.nu Nepal - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Reina Rusticus - WaarBenJij.nu

Nepal

Blijf op de hoogte en volg Reina

16 Mei 2014 | Nepal, Pokhara

Prachtige tracking gehad met heel warm weer. Bij de locals zelf borden van bladeren gemaakt en samen Dal Bath gekookt. In het gebied scheen nog 1 Bengaalse tijger en diverse luipaarden rond te lopen die we gelukkig niet zijn tegen gekomen :). Met de local bus naar Pokhara gereisd. Kippen en geiten gaan ook gewoon mee in de bus.

Vanochtend in Pokhara de zonsopgang bij de Annapurna gezien.

Naar Tibetaans vluchtelingen kamp geweest. De Tibetanen mogen hier in Nepal geen land kopen, dus kunnen ze moeilijk zichzelf onderhouden. Dus wat souveniers gekocht. Voor de dames op kantoor armbandjes :)

Wij hebben deze reis geboekt via Het andere reizen. Nu blijkt dat de 2 meisjes die in Panama zijn vermist dit ook via Het andere reizen hadden geboekt. het reisbureau voelt zich erg verantwoordelijk en de gids heeft ons op het hart gedrukt om niet zonder hem op pad te gaan. Nu heb ik een heel slecht richtingsgevoel en zou daarom sowieso niet alleen op pad gaan :)

• 16 Mei 2014 - 20:20

Anneke:

Hoi Reina, wat een prachtige reis maak je toch.....dat wordt veel vertellen als je weer thuis bent! Geniet van alles en.....pas goed op jezelf ;)

• 16 Mei 2014 - 20:34

Karin:

Hoi Reina, wat een geweldige reis! Super hoor, wat zul je genieten! Een wereld die in niks op die van ons lijkt! Super indrukwekkend! Nog lekker genieten! Groetjes Karin

• 17 Mei 2014 - 00:29

Antoinette:

Hee Reina, wat is het leuk om steeds iets van jou te lezen of de foto's te zien. Ik vind dat prachtig dus houd dat vol. Het geeft een klein inkijkje in de wereld die jij nu meemaakt en even de jouwe is. Wat hebben we het hier toch goed als ik dit zo lees en interpreteer. Ik had wel met jou daar willen zijn....vermoeiend maar een ervaring die je nooit meer vergeet. Blijf genieten en leg alles vast zodat je de herinnering levend houd. Veel plezier nog, groet Antoinette

• 17 Mei 2014 - 09:57

Hotze:

Hoi Reina,
    met verbazing en veel interesse lees ik elke keer je verslagje. Wat mij ook opvalt is dat we toch nog regelmatig SMS-contact hebben. In Nederland moet er om de 30 km een telefoonmast staan, lijkt mij dat dit in Nepal niet het geval zal zijn. Dat van die tijger en luipaarden heb je niet geSMSt, maar zulke dingen kun je maar beter na die tijd vermelden dan vooraf. En dat van het richtingsgevoel is juist, dus doe voorzichtig. Geniet ook de laatste dagen nog maar mooi van alles.

• 17 Mei 2014 - 10:21

Pieterman:

Hoi meiske
    Je verhalen gevolgd, geniet en blijf bij elkaar.
    Annie.