Nepal - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Reina Rusticus - WaarBenJij.nu Nepal - Reisverslag uit Pokhara, Nepal van Reina Rusticus - WaarBenJij.nu

Nepal

Blijf op de hoogte en volg Reina

19 Mei 2014 | Nepal, Pokhara

Vanochtend vroeg hebben we yogales gehad op het dak van een stoepa. Fantastisch uitzicht en een yogaleraar met heel veel passie. Daarna gesprek met een Boeddhistische monnik. De monnikken leren o.a. psychologie, filosofie, Engels. Boeddhisme is een filosofie en geen religie. Vanmiddag een dienst met de monniken meegemaakt. We voelden ons zo welkom. Tijdens de dienst kregen we boterdrank in een kopje met hartjes erop :). De dienst duurde een uur en gaat in een heel rap tempo met trommels en gongslagen.

• 19 Mei 2014 - 23:44

Nils:

Hoi Reina,

Wat een mooi gevarieerde reis zeg! Heerlijk om je nu een aantal dagen onder te dompelen in het kloosterleven. Lijkt me een mooie ervaring. Veel plezier nog. Groeten, ook van Marianne, Nils.

• 20 Mei 2014 - 09:09

Pieterman:

Hoi meiske.
    De foto's zijn heel mooi.
    Geniet nog maar fijn van de laatste dagen.